Založ si blog

Archív: október, 2014

Cítim ťa. . .

Cítim ťa… Keď sa ráno budíš a naťahuješ kosti Cítim ťa Aj keď sa niekde v diaľke na niekoho zlostíš Cítim ťa… Keď obraciaš sa smerom ku mne Cítim ťa Aj keď sa občas správaš nerozumne Cítim ťa… Každý tvoj pohyb mojim srdcom pohne Cítim ťa Aj keď ťa bolesť sem tam k zemi ohne Cítim ťa… Keď tešíš sa zo Slnka a tepla Cítim ťa […]

Pokračovanie článku

Bludisko lásky neznámej

Putujem tvojim telom Objavná výprava začína Vnútrom plazí sa teplo Po koži stúpam nohou bosou… Zhasínam svetlo No nie preto že nechcem vidieť Je to naopak Iba viac cítiť vôňu lásky čo vznáša sa tu ako sladký mrak Vnáram sa do neho a hľadám cestu K ústam a rukám K citlivému miestu K srdcu, čo búši K duši, čo tuší… Že v bludisku […]

Pokračovanie článku

Spálená túžba v úsvite zimy

Spomalil… Divoký tok rieky Vybledli farby V studenom hmlistom ráne Lístie už hnije Tieseň tichá tlači sa drzo k bráne… Vietor si víta nevestu Zimu Dušou znie nekonečná pieseň Clivotou naplnená Odchádza horúcich tónov jeseň Zachcelo sa mi náhle Tepla, ohňa… Mäkkosti Horúcej túžby čo vošla by až do kostí No namiesto toho spánok ma tlačí myšlienka […]

Pokračovanie článku

Verím, veríš, veríme. . . alebo nájdi svoju vieru a ži.

Áno…v podstate sme všetci veriaci. Všetci veríme. Akurát každý niečomu inému. Aj keď slovo veriaci si mnohí spájame len s ľuďmi, čo veria v Boha, v Ježiša, chodia do kostola alebo veria, že raz budú v nebi za svoje pozemské hriechy spasení. Iní zas veria, že keď budú meditovať, že ich duša nájde pokoj, riešenia životných situácií a že to, čo v meditácii […]

Pokračovanie článku

Metamorfóza života

Nechcime od života veľa Iba všetko Vesmír je predsa vraj nekonečný Tak prečo mať sny iba riedko Načo strach? Čoho sa báť? Smrti? Či stálej zmeny? Veď vedomie je iba energia A energia nezaniká Iba sa mení…

Pokračovanie článku

Ak miluješ, tak rob to zmyselne. . .

Pozri sa mi do očí A pochopíš kto som… Niektoré veci sú skryté Aj keď sú pod nosom Počúvaj môj hlas No nepremýšľaj o význame slova K podstate prídeš ak srdce ťa ku mne volá Ochutnaj moje ústa A vnímaj ich otvorenosť Jak moje telo oznamuje že nemá ťa nikdy dosť… Pohlaď moje ruky Teplom čo leje sa do žíl Prstom vyťukaj do kože správu Bez […]

Pokračovanie článku

Narodiť sa ženou je asi za trest. . .

Tak som to dnes urobila. Zahájila som protest. A došlo mi, prečo väčšina mužov odmieta veriť v reinkarnáciu. Oni sa totiž boja, že sa nabudúce narodia ako žena. Áno, v tom to bude. Boja sa, že keď sa v nedeľu ráno zobudia, tak namiesto toho, aby presunuli svoje telo na gauč pred telku a čakali, kým im ženuška prinesie raňajky a kávičku, že by to bolo opačne. Alebo, že […]

Pokračovanie článku

Najväčší objav môjho života. . .

Musela som si v živote toho veľa prežiť, veľa pochopiť. Precítiť, preplakať, presmiať sa… kým som prišla až sem. Kým som prišla na to, kto som a čím som. SOM LÁSKA…Bože…aký to nádherný pocit. Keď som na to jedného krásneho dňa konečne prišla, bolo to ako blesk z jasného neba. Zrazu všetko, čo sa mi do tejto chvíle zdalo ako nemožné, bolo […]

Pokračovanie článku

Synchronizácia. . . možno to nám chýba.

Je dobro a zlo Zrodené z jediného… Svetlo a tma aby sme našli čas Je začiatok a koniec Život a smrť čo točia sa v nás Je malé a veľké Pre každého iné Biele a čierne Pre niekoho čisté Pre iného vinné Je svetov milióny Človek ku človeku Nezáleží na vzdelaní A už vôbec nie na veku Synchronizácia… To je to čo Boh na nás chystá Dolaďuje rádio aby […]

Pokračovanie článku

Korienková láska. . .

Dotýkať sa lásky Srdcom… Nevinne… V bezčasovej zóne Kde nič nie je povinné Bez divokej vášne Zrýchleného dychu Bez slov… Bez roztúženého vzdychu Iba tak jemne Dotknúť sa kože Tak ako strom do Zeme zaľúbiť sa môžem Tak vrývam sa do tvojej krvi Ako strom čo zapúšťa svoj korienok prvý Deň za dňom Mohutnie Rastie Až celkom do Zeme do jej hĺbky vrastie […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

ONLINE: Rusko zrýchlilo postup, ovládli niekoľko malých osád. Vysoké straty vojakov ich nezastavujú

ONLINE: Rusko zrýchlilo postup, ovládli niekoľko malých osád. Vysoké straty vojakov ich nezastavujú

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.