Založ si blog

Archív: júl, 2014

Sny o sovích krídlach

Tichučký šuchot sovích krídel vchádza do mojich snov Múdrosť je láskou ovenčená láska… vesmírnou hrou Len popol zabudnutia nedotknuto leží No čas sa kráti vietor k nemu beží Rozfúkať stráne mĺkvych morí Zaplniť láskavou múdrosťou všetky ľudské dvory Povyzliekať čierne plášte Rozpustiť zlobu Vyhnať zášte Naplniť studne krištáľovou vodou K srdcu […]

Pokračovanie článku

Spinkaj sladko. . . Zlatko.

Dnes anjel opäť zdvihol krídla tichúčko položil ich na tvoje telo Šeptal že nič nestalo sa nič nikdy nebolelo Bola to chvíľa posvätného ticha keď láska čistá až pri srdci pichá No nie od bolesti z rán v duši ale od veľkosti lásky ktorú v srdci tušíš… Spinkaj sladko …Zlatko A zajtra tú lásku rozdávaj Nech zažije ju každý… aspoň krátko […]

Pokračovanie článku

Stratená v spomienkach ticha. . .

Zrazu je srdce moje celkom dokorán Otvorili sa doky dávnych rán… V oku objavila sa tichá slza Vyplavila na povrch spomienka drzá O rokoch lásky čo žije bez ozveny V stiahnutom hrdle len výkrik uväznený… Náhle je všetko jasné Už netúžim takto žiť Len v slovách lásky ponorená na veky vekov byť No bez otázok: Čo ak? Čo keby? Ak pýtaš sa tak nikdy […]

Pokračovanie článku

Z čias Bohýň na Zemi. . . 3.

III. dejstvo S novým ránom sa duša nežná budí Z oblohy sviežosť a nová nádej prúdi Rodí sa znova sila mnohých z nás To kňažky božskej lásky slávia krásu krás Ten cyklus nemá obdoby keď živou vodou z nádoby Bohyni lásky umývajú vlasy Myslím, že na mňa pozerá sa asi Tie biele kvety som jej uvila a ráno hlavu Bohyne som vencom zdobila… IV. dejstvo […]

Pokračovanie článku

Čistenie duše

Láska je… obrovské nekonečné svetlo To svetlo ma nečakane z cesty zmietlo Tak neostáva mi nič iné dívať sa na to ako v kine Neklásť si žiadne otázky uložiť v duši obrázky Pospájať životy ako oká retiazky S úsmevom a dôverou vykročiť dopredu Rozbúrené emócie nepovažovať za vedu Strach vypustiť ako holuba z rúk zbaviť sa tých ťaživých múk Len s prázdnou […]

Pokračovanie článku

Môžeš si robiť so mnou, čo chceš. . .

Ešte som ti nepošepla že milujem kútik tvojich úst Ešte si mi nepovedal: Smútky svoje pustiť skús… A už viem že by som chcela byť utopená v tvojich rukách celučičká celá… Ešte nepoznám tvoj dotyk medzi chĺpkami mojej kože už všetko po čom túžiš so mnou robiť môžeš Ešte som nevidela tvoje oči v smiechu a už viem že s tebou raz ostanem v hriechu […]

Pokračovanie článku

Zabudla som na lásku. . .

Zabudla som… Zabudla som čo to všetko znamená Zabudla som na všetky tie krásne znamenia Zabudla som ako láska chutí Zabudla som že cítiť nás núti Zabudla som na sladkú bolesť v hrudi Zabudla som ako tá bolesť srdcom prúdi Zabudla som na krídla, čo láska dáva Zabudla som ako sa tými krídlami máva Zabudla som… Pokiaľ nevošiel si do môjho života A ja som […]

Pokračovanie článku

Keď láska pustí korene. . .

1. Láska je ako hviezda Sú chvíle keď sa ti nezdá Však také stavy dá ti zažiť že navždy budeš za ňou bažiť Najlepšie je keď pustí korene Nech srdcia nie sú nikdy zronené… 2. Láska má korene hlboko v Zemi Keď zaprší zjaví sa lístoček malý nemý A keď dážď prestane a nastane svetlo vyrastie láska a obalí ju teplo Jej konáre nečakane mohutné […]

Pokračovanie článku

Hriech či čistá vec? Láska a zvalenie milej na pec. . .

O deň pozadu, ale tak ako som v debate niekomu sľúbila… Dnes pôjdem nižšie od pusy A komu sa tu niečo hnusí nech do duše vstúpiť si skúsi Nech pozrie sa, čo ho v nej dusí… Boh dal nám ľudské telá no nie pre hanbu, v tom je pravda celá Ja nie som čierna ani biela Som iba ženou, to som vždy chcela Teším sa, keď chlap sa na mňa díva keď […]

Pokračovanie článku

Len dotknúť sa tvojej pusy. . .

V duši rozlialo sa ticho Melanchólia si v nej drieme Závislosť budí sa keď odliepam sa od Zeme Tichúčko vystieram krídla skrehnuté únavou a zimou Zrazu viem… že už nechcem byť inou Tá zemská tiaž ma trochu dusí Tak púšťam dušu nech lietať si skúsi Veď nepoletí ďaleko len tam kam musí… Kde dotýkať sa môže tvojej pusy…

Pokračovanie článku
Mladí Ukrajinci vysedávajú v kaviarňach, Poliaci sú pobúrení. Varšava ich chce poslať domov bojovať

Mladí Ukrajinci vysedávajú v kaviarňach, Poliaci sú pobúrení. Varšava ich chce poslať domov bojovať

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

ONLINE: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

ONLINE: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

25.04.2024 06:00

Francúzsky prezident vyzval ľudí, aby sa rozhodli už teraz, pretože „Európa je dnes medzi vojnou a mierom“.

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.