Založ si blog

Archív: november, 2014

Kvet života – kvet lásky

V bútľavom strome rodí sa deň Ožíva sila vyschnutý kmeň… Zeleň čo bola skrytá Resetnutá láska rokmi bitá… Z útrob cestu si razí nevinný biely kvet Spoznávať zabudnuté Okúsiť Nový svet Dotknúť sa nehy Srdca, čo sa chveje Od zimy dlhých rokov Zblúdenej nádeje Tak dívam sa a hľadím očami Kvet, čo túži žiť Čo nás tak očaril

Pokračovanie článku

Je iba jedna cesta ciest. .. k sebe.

Si tu aby si pochopil Si tu aby si zažil Si tu aby si si spomenul Aby si našiel… Nalial lásku do žíl Si tu Aby si opustil cestu kde srdce tvoje plače A veril sám sebe že zažiješ pocit keď duša šťastím skáče Si tu Tu a teraz A stojíš na križovatke ciest No iba keď všetky opustíš dotkneš sa nepoznaných miest A pochopíš…

Pokračovanie článku

Šesť základných princípov celosvetovej manipulácie

Pre tých, ktorí sa ešte nezobudili a snívajú svoj sen o budúcnosti, ktorá sa nikdy nekoná…pre tých, čo nechápu, kde je sever, ale radi by to vedeli…pre tých, ktorí to už vedia, ale chcú si to zopakovať. Lebo opakovanie je matka múdrosti… Iba 11 minút pravdy… Príjemné prebudenie!

Pokračovanie článku

Špinavá politika, čisté srdce. Dá sa to spojiť?

Nikdy som sa politikou nezaoberala a ani v budúcnosti to nemám v pláne. No po návrate Anky Frňovej som zistila, že občas sa dá čítať aj to, čo sa navonok tvári ako politika. Páči sa mi s akou ľahkosťou a humorom sa dokáže popasovať s tzv. vážnou politickou témou. A aj keď možno nesúhlasím s každou vetou, je to vždy presiaknuté ľudskosťou a nie nadávkami, […]

Pokračovanie článku

Láska v slepej uličke

V tichu rána ukryl sa tieň Na šero mrazivé premenil deň Vyschla už slza na kraji pier Odvisli slová na ráme dvier Čas postál Necúva No nejde ani vpred Oťažel význam vypadnutých viet A v slepej uličke láska sa chveje Netušiac či k smrti či k životu speje…

Pokračovanie článku

Stretnutia na konci slov

Obaliť do slov hĺbku citu… To nemožné zdá sa Keď srdce preplnené kypí nehou… Láska s láskou hrá sa Tak čakáš čo z toho vyrastie Či duša s dušou jedného dňa zrastie Tisíce myšlienok v ligote očí zrieš Na každú otázku bez slov odpovedať vieš Stretnutia na konci vekov Tajomstvá odkryté… A čaše s čistým vínom takmer […]

Pokračovanie článku

Láska ako vojna či mier

Už nechcem byť pokojnou riekou v úzkom riečnom koryte Túžim byť oceánom divokým, hlbokým kde srdce moje nájdeš ukryté V ňom môžeš plávať bez strachu a voľne Nikto ťa neloví Len láska bez hraníc otvára stavidlá Nehou ťa osloví Každý deň ráno keď vedomie precitá a ty objavuješ svet Som s tebou a moja žiadostivosť je ako prenádherný kvet […]

Pokračovanie článku

Tvoja fantázia v mojej hlave

Chcel by si mať zo mňa holú roztúženú ženu… Myšlienky šteklivé sa tvojou hlavou ženú Tak vymýšľaš mi mená s nábojom erotických vĺn Zo srdca ti kričí: Túžbu moju splň! Dnes… Obleč si pre zmenu krojované šatôčky Na lúke zahraj mi radodajnej dievočky Zajtra som tvojou kráľovnou a ty môj verný šaško Pozajtra lezieš mi po nohách […]

Pokračovanie článku

Vypadnime zo systému a začnime žiť

Vypadnime zo systému Opusťme staré nory Nastavme tvár Slnku Vytvorme nové vzory Vypadnime zo systému Vzlietnime sťa vtáci Začnime žiť po novom V živote aj v práci Vypadnime zo systému Mocní už strácajú niť Rodia sa noví ľudia Od nich učme sa žiť Vypadnime zo systému Prestaňme opakovať chyby Zmeňme tmu na svetlo Nemlčme ako ryby… Ticho […]

Pokračovanie článku

Modlitba k Svetlu

( nie k svetlumojichoci 🙂 ) Svetielko… Prosím… Vojdi do môjho vnútra a zažni v každom kúte Nenechaj v tme jediné miestečko Jediný okamih mojej púte Svetielko… Prosím… Ukáž mi smer Kadiaľ má cesta ísť? Aby som nezabudla kam chcela som v živote mojom prísť Svetielko… Prosím… Oviň sa kol mojej duše ako brečtan kol […]

Pokračovanie článku
785. deň: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

785. deň: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

18.04.2024 06:00

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Fiala: Nájdeme spôsob, ako využiť slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

Fiala: Nájdeme spôsob, ako využiť slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00

Slovenská vláda sa nepripojila k iniciatíve Prahy, keď sa kabinet Petra Fialu usiluje nakúpiť delostrelecké granáty pre Ukrajinu.

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

18.04.2024 06:00

Od pôvodných personálnych požiadaviek nakoniec SNS upustila, no staré rany otvorila oficiálne neobsadená stolička predsedu parlamentu, ktorú Danko požaduje od vzniku koalície. A chce ju znova.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.