Založ si blog

Najväčší objav môjho života. . .

Musela som si v živote toho veľa prežiť, veľa pochopiť. Precítiť, preplakať, presmiať sa… kým som prišla až sem. Kým som prišla na to, kto som a čím som.

SOM LÁSKA…Bože…aký to nádherný pocit.

Keď som na to jedného krásneho dňa konečne prišla, bolo to ako blesk z jasného neba. Zrazu všetko, čo sa mi do tejto chvíle zdalo ako nemožné, bolo možné. Všetko, čo bolelo, bolieť prestalo. Všetko, čo ma robilo smutnou a nešťastnou sa vyparilo. Rozpustilo…Dovtedy som netušila, čo všetko láska vo mne môže spôsobiť. Čo môže spôsobiť uvedomenie si vlastnej podstaty. Priznať si, že naozaj môžem byť tým, čo hýbe  vesmírom. Že môžem byť hocičím a hocikým…

A od toho dňa sa cítim voľná ako vták. Narástli mi krídla a v očiach je stále svetlo. Je tam. To láska svieti. Svieti cez moje oči a pohládza všetko okolo. Všetko na čo sa pozriem sa obaľuje láskou, zjemnieva, krásnie…slimáčik

Vo všetkom nachádzam lásku. Táto energia je všade, aj keď sa niekedy zdá byť veľmi, veľmi skrytá. Veľakrát akoby ani nebola. A predsa ju vidím stále viac a viac. Aj tam, kde ju iní nevidia alebo nechcú vidieť. Aj tam, kde sa ego rozpína ako oplodnená ľudská bunka. Aj tam, kde rozum akoby zastrel tlkot srdca… Je tam. Aj keď ju necítiš. Aj keď ju nevidíš. Aj keď sa veľa ľudí snaží poprieť jej existenciu. A pritom zabudli, že to iba vďaka nej sa mohli narodiť a žiť. A pre ňu aj zomierajú. Lebo bez nej nie je život. Lebo bez nej je tma.

Aj Boh jedného dňa povedal: „A buď svetlo!“ Tým svetlom je LÁSKA.

Je v každej ľudskej bytosti. Niekedy sa ukáže, niekedy je ukrytá hlboko pod nánosom bolesti a zranení. Ale je tam. Nikam neodišla.

Iba sa stiahla do najhlbších hlbín duše a čaká, kým ju objavíme. Kým ju prejavíme. Kým sa konečne prestaneme báť…a vylezieme von z ulity.

Cestou majstra (2)

07.02.2022

Je zvláštne ticho To ticho pred úsvitom Len myseľ melie Daj pozor! Kto strachu prizná miesto Ten dovidí Až za obzor Na nebo Boh si maľuje Pre teba odkazy Dúhou po daždi Trhajú sa povrazy Kto s dualitou bojuje Životom tápe Kto iba pozoruje Ten svet chápe Rodí sa Nový človek Niekde v kriku Niekde v tichu Donaha Duša zvlečená Odhadzuje ľudskú pýchu A v zabudnutom rohu záhrady [...]

Cestou majstra

06.02.2022

Je ticho pred úsvitom Horou mĺkvou Majster kráča Svetlo len budí sa za obzorom Cesta sa pomedzi stromy stáča Vypnutá myseľ Zaostrené zmysly Radarom srdca Ten Čo uvidel Myslí Túžia ho nasledovať mnohí No vyvolených iba pár Čo samotou prešli Listujuc vlastný snár Stoja s ním A predsa sami Na vrchole hory Ti, ktorým svetlo V hĺbke horí Poznáš ich Podľa detských očí [...]

Rok vodného tigra

03.02.2022

Poď…nadýchni sa zhlboka A never tomu, čo zvonka sa núka Úsmev si pestuj ako kvety Zažiar svetlom zdnuka Ponor sa Do očistných vôd výdychu Do mäkkých hlbín Samoty v tichu Skenuj šum vetra Privoniavaj k machu Cítiac, že niečo končí Nedávaj šancu strachu Otvor náruč radosti Zhoď masku z tváre Tiger už nečujne Z vĺn vynára sa práve Tak rozhodni sa Či budeš sa ho [...]

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.