Založ si blog

Len tak môžeš ma skutočne milovať. . .

Tak ako vánok

hýbe lístím stromov

Tak vchádzaj

do môjho srdca

ako domov…

Tak ako dážď

vsiaka do hliny

Tak uč sa

vsiakať do mňa

Uč sa

byť iný…

Otváraj sa

Ži v mojom dychu

Tak ako ja

otváram sa tebe

Neha a vášeň žijú

v mojom tichu

Do každej bunky

mi tvoj dotyk vkročí

Tak nestrácaj kontakt

cez moje oči

V očiach je brána

otvorená dokorán

Cez ňu môžeš vôjsť

Vyhojiť zbytky rán

Cez ňu môžeš vôjsť

a dotýkať sa mojej duše

Vnímať

jak moje telo k tvojmu

rytmicky kluše

Otvárať stále viac

všetky kúty

srdca i tela

Otvárať minúty

hodiny

deň…

až kým nebudem

otvorená celá

Až kým svetlo

nepresiakne von

na povrch kože

To iba nesmrteľnosť

lásky

dokázať môže

Túžbou svojej

čistej vášne

spálim tvoje bolesti

tvoje zlosti

Slzami rozkoše

zmyjem všetky

tvoje pochybnosti

Či život

a či smrť?

Veď je to jedno

Vždy kráčajú spolu

Vedno

Tak miluj ma

a vchádzaj do mňa

ako prvý krát

či naposledy

Vesmír je nekonečnýb744f9829b_87310907_o2

Tak nikdy

nevytváraj

pocit biedy

 

Len tak

môžeš ma

skutočne

milovať…

 

 

 

Cestou majstra (2)

07.02.2022

Je zvláštne ticho To ticho pred úsvitom Len myseľ melie Daj pozor! Kto strachu prizná miesto Ten dovidí Až za obzor Na nebo Boh si maľuje Pre teba odkazy Dúhou po daždi Trhajú sa povrazy Kto s dualitou bojuje Životom tápe Kto iba pozoruje Ten svet chápe Rodí sa Nový človek Niekde v kriku Niekde v tichu Donaha Duša zvlečená Odhadzuje ľudskú pýchu A v zabudnutom rohu záhrady [...]

Cestou majstra

06.02.2022

Je ticho pred úsvitom Horou mĺkvou Majster kráča Svetlo len budí sa za obzorom Cesta sa pomedzi stromy stáča Vypnutá myseľ Zaostrené zmysly Radarom srdca Ten Čo uvidel Myslí Túžia ho nasledovať mnohí No vyvolených iba pár Čo samotou prešli Listujuc vlastný snár Stoja s ním A predsa sami Na vrchole hory Ti, ktorým svetlo V hĺbke horí Poznáš ich Podľa detských očí [...]

Rok vodného tigra

03.02.2022

Poď…nadýchni sa zhlboka A never tomu, čo zvonka sa núka Úsmev si pestuj ako kvety Zažiar svetlom zdnuka Ponor sa Do očistných vôd výdychu Do mäkkých hlbín Samoty v tichu Skenuj šum vetra Privoniavaj k machu Cítiac, že niečo končí Nedávaj šancu strachu Otvor náruč radosti Zhoď masku z tváre Tiger už nečujne Z vĺn vynára sa práve Tak rozhodni sa Či budeš sa ho [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.