Narodiť sa ženou je asi za trest. . .

19. októbra 2014, majka7, O živote vtipne vážne

Tak som to dnes urobila. Zahájila som protest. A došlo mi, prečo väčšina mužov odmieta veriť v reinkarnáciu. Oni sa totiž boja, že sa nabudúce narodia ako žena. Áno, v tom to bude. Boja sa, že keď sa v nedeľu ráno zobudia, tak namiesto toho, aby presunuli svoje telo na gauč pred telku a čakali, kým im ženuška prinesie raňajky a kávičku, že by to bolo opačne. Alebo, že by sa museli obslúžiť sami.

A to všetko je len začiatok. Zlý sen totiž pokračuje. Teda až na protestné hladovky a odchody, tak ako dnes.Inak to vyzerá vždy rovnako.

Stojím v kuchyni a bezradne premýšľam, čo dnes zase tým mäsožravcom navariť. Našťastie zistili, že som v poslednej dobe prestala kupovať mäso, tak si ho začali zabezpečovať sami. Aspoň na niečo im je tá lovecká minulosť v génoch dobrá. A ja ako správna žena udržujem oheň. Zapálim plyňák a tupo zíram do hrnca, kým voda začne bublať, aby som pozbierala penu zo sliepky. A medzitým si utriem kútik úst. Žeby mi z tej peny tam frklo? Očkom nazriem do haly, kde usilovne varí aj muž. Ale len pohľadom na  programy o varení. Teoreticky je to špičkový šéfkuchár. Popritom sa ma nezabudne spýtať, či budem dnes aj niečo piecť.“ No samozrejme, tvoju slaninu z brucha…“ pomyslím si škodoradostne a vraciam sa s prázdnou šálkou od kávy do kuchyne.

Počujem cinknúť mobil. To bude kamoška. Poslala mi sms a čaká, že na ňu zareagujem. No v tejto nedeľnej nálade sa zmôžem len na krátku odpoveď: „Krása….“ a premýšľam, že niektoré ženy sa asi vedeli narodiť. Všimla som si totiž, že keď nemá v nedeľu navarené, nič sa nedeje a jej chlapi sú úplne v pohode. Asi prišli z inej planéty. Kde každý má rovnaké práva a povinnosti spravodlivo podelené. A aj tie nie sú vytesané do kameňa.

Pokračujem vo varení…Mäso v trúbe  už vonia. Našťastie nikto po mne nechce, aby som sa s knedľou parila aj ja. Tak stačí zohriať tú z obchodu.

Je jeseň. Tak dnes si páni tvorstva vymysleli kačicu, knedľu a kyslú kapustu. Tak zarábam karamel pod kapustu a v duchu nadávam na všetky matky, čo takto vychovali synov. Sami zo seba spravili slúžky a z chlapov bytosti neschopné samostatnej existencie. Veď je všeobecne známe, že žena sama si žije v pohode a dokonca sa veľa krát dožije viac ako tá vydatá. Ale muž sám…to je ošumelá troska pretĺkajúca sa životom a hynúca skôr než sa dožije dôchodku.

Sorry chlapci a česť výnimkám. Ale ak nejaký taký existuje, nech sa prihlási. Mali by ho vystavovať ako vzácny exemplár.

A potom, že žena je menej ako muž. V niektorých náboženstvách dokonca zlo, ktorého sa treba strániť a narábať s ním ako s divým zvieraťom. Skrotiť ho a naučiť poslúchať. No to sme sa teda dostali ďaleko vo vývoji. Kým nepochopíme, že žena je základom života a všetkého pokroku na Zemi, tak to vždy pôjde len dolu vodou. Pokiaľ s ňou muži budú jednať ako s menejcennou bytosťou, dočkajú sa akurát tak vlastného vyhynutia, alebo ešte horšie. Vyhynú ženy a oni sa budú musieť postarať sami o seba.

Sorry, ale treba prestierať k obedu. Aj tak bude prúser, lebo nikto nekúpil nič na pitie. Máme akurát tak vodu z vodovodu. No a čo? Veď kačka má plávať. A kto povedal, že to musí byť v pive?nedela