Hriech či čistá vec? Láska a zvalenie milej na pec. . .

22. júla 2014, majka7, Pondelkové harašenie

O deň pozadu, ale tak ako som v debate niekomu sľúbila…

 

Dnes pôjdem nižšie od pusyDVOJPAPRSEK

A komu sa tu niečo hnusí

nech do duše vstúpiť si skúsi

Nech pozrie sa, čo ho v nej dusí…

 

Boh dal nám ľudské telá

no nie pre hanbu, v tom je pravda celá

Ja nie som čierna ani biela

Som iba ženou, to som vždy chcela

 

Teším sa, keď chlap sa na mňa díva

keď kade chodí, tade o mne sníva

Keď moje telo v jeho hlave býva

keď túži a vo mne sa skrýva

 

Svet je dnes aj tak celý hore nohami

len my nálepkujeme sa čertovými rohami

 

Nedokážeme brať lásku so sexom ako čistú vec

a každý, kto myslí si, že je svätý, je len pokrytec

Milovať bez predsudkov a nebyť zbabelec…

Život by bol rajom

keby si lásku svoju zvalil nežne na pec

a povedal: Milujem ťa…

 

Tak…

Toto už je vážne koniec

 

Kto chce

môže mi povesiť na krk zvonec

a poslať ma pásť

medzi stádo oviec…

 

A naďalej byť… iba pokrytec