Pre budiace sa duše. . . slová Posla svetla

9. júla 2014, majka7, Nový svet

Moja cesta

je kráčať vždy vpred

Pre váhanie

pre zradu

v srdci miesta niet

Bol som tu včera

a som tu aj dnes

Aby som počul

spev vtákov

videl kvitnúť vres

Aby som zažínal

svetlo

v duši človeka

To úloha je

moja odveká

Aby som naučil ich

milovať Zem

Aj so smiechom vzlietať

tak ako viem

Aby nikdy nezabudli

že sú lásky deti

že tvoriť

dá sa iba hrou

Aj ona sa hýbe často rýchlejšie ako my...

Aj ona sa hýbe často rýchlejšie ako my…

že oni

sú tie dúhové kvety

Že oni

sú tým krištáľom

v strede Zeme

Že všetko bude

len tak

ako chceme

Ticho je pokoj

je ako stáť

a dívať sa

Slovo

je zákon vesmíru

zvuk

čo dáva silu

hýbať sa

 

Tak pohni zadkom

Človeče

kým kráčaš v živote kruhu

Aby si nepremárnil šancu

uvidieť na nebi dúhu…