X rokov spolu, x rokov z kopca dolu. . .

16. júna 2014, majka7, Pondelkové harašenie

Dnes xx rokov slávime

čo sme tu spolu

ty pupok máš jak pred pôrodom

ja šediviem už aj tam dolu

 

S chrupom v cene zánovného auta

blažene sa na mňa ceríš

že papal by si niečo sladké

potichu sa mi zveríš

 

Ovládač od telky

je tvoja obľúbená hračka

a mňa z tvojich múdrych rečí

už občas chytá hnačka

 

Kam podela som vtedy oči

mala som radšej bežať

a nie hneď

vedľa teba ležať

 

Zas ťahám z pračky

 už x-té slipy

nech čert berie výročie

už deti si robia z nás vtipy

 

Kto mohol to tušiť že po x rokoch

budem ti strihať aj chlpy z uší

veď mohli by nás

pri slávnostnej večeri rušiť

…………………………………..

Tak takto dopadne žena

čo ocitne sa v karmickom vzťahu

a x rokov premýšľa: Čo som sa mala naučiť?  A kto je tu teraz na ťahu?           svadba na pláži