Založ si blog

Archív: apríl, 2017

Poviem ti to rovno

Pomiluj ma drahý Za sychravej noci V daždi Bozkami obsyp na mojom tele centimeter každý Pomiluj ma drahý Túžba už horí Planie Čo na tom že láska tvoja odháňa mi spanie Pomiluj ma drahý Vrastaj do mňa ako strom Nie menej Čo na tom že zem vo mne praská keď koreňmi si v nej Pomiluj ma drahý Až rozplačem sa Rozosmejem Roztrasiem ako osika Keď v nežnom […]

Pokračovanie článku

Láska v nás

Cítim ju Tu, čo vznáša sa v povetrí Cítim ako rastie…rozpína sa Tú, čo tak rada Skrýva sa v závetrí Cítim ju Tú, čo puky stromov otvára Za rána v rose žiari Je tak hmatateľná A predsa celkom beztvará Cítim ju Tú, čo do srdca sa ryje Keď tma noci pohltí deň Pred jej silou Nik sa neukryje Cítim ju Tú, čo medzi nami v objatí leží Čo v […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.