Založ si blog

Archív: december, 2016

Pobozkaj ma. ..

Pobozkaj ma… Raz… Navreli pery vášňou Pobozkaj ma… Dva krát… Tou chuťou…tak zvláštnou Pobozkaj ma… Tri krát… Zlom ticho v duši Na štvrtý krát Srdce sladko búši Pobozkaj ma… Päť krát… Už kolujem ti v krvi Na šiesty krát… Chcem…buď prvý Pobozkaj ma… Sedem krát… Zľahka ako vánok letný A potom […]

Pokračovanie článku

Nech žijú „blázni“!

Ľuďom už celkom švitorí… Menia sa na bláznov…zvrhlé potvory Deň za dňom v zúrivom kolotoči Svet sa nám chrbtom pootočil Na pohľad vyzerá to biedne Aj kvet v kancli mi vädne Príroda…serie nám na hlavy Zem…to už s nami nebaví Už ostalo len zopár kúskov raja Len zopár ciest čo spája… Ešteže maliarom nevyschli štetce Ešteže básnikom mrieť […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.