Založ si blog

Archív: jún, 2015

Čaro brieždenia

Dnes ešte za tmy mám chuť pod kožu ti vliezť Tak odhoď zábrany Nechaj sa láskou viezť Zrána kým svet býva krásny Vzrušujúci začiatok… Nový…a jasný V posteli zrátam vrásky na tvojom pokrčenom čele Nič nie je iba čierne a či biele Z kanvice na sporáku začína para pískať Z vankúša snažím sa kus tvojej vône získať Z perín teplo tiel ešte sála Tak […]

Pokračovanie článku

Krehký vzťah

Ešte ma nepoznáš Necítiš na perách moje slzy… V extáze lásky objavuješ svet čo včera ešte zdal sa drzý Ešte ma nepoznáš A už chceš aby som bola tvoja celá Som úprimná a otvorená No nie som ešte veľmi smelá Ešte ma nepoznáš Stíhaš však raniť moje city Srdce sa zachvelo Chlad prázdnoty náhle cíti Ešte ma nepoznáš Už posudzuješ moje […]

Pokračovanie článku

Dotyky ruží

Sme ako párik záhradných ruží Každý z nás jeden… po druhom túži Tak ako roztvára sa lupeň po lupeni ruža Tak rastieme aj my Ja v ženu Ty v muža… Každým dňom blížime sa o krôčik k sebe Srdcom sme dávno Ty vo mne Ja v tebe Až jedného dňa… Ruže sú zrazu v plnom kvete V objatí horúcom Plnom nehy v zázračnom svete Lupene navreté tlačia sa na seba […]

Pokračovanie článku

Tvoja divoká ruža

Som Tvoja… Tvoja divoká ruža Čo dotýka sa Čo pohládza… Dušou…dušu muža Chcem naveky byť Tvoja múza Tak chcem denne budiť sa Chvieť sa Kráčajúc s tebou hore Nie nudiť sa Chcem naveky byť Tou čo zrýchli ti dych Ja viem Si iný… Nie si každý Nie si… jedným z nich Chcem naveky byť Tvoja najobľúbenejšia kniha Za každou […]

Pokračovanie článku

Polyamory

Je viac lások? Či iba jedna? Pretože jedna nedáva mi zmysel Musí ich byť viac Len túžba vlastniť dáva im čudný úmysel Je viac lások? Či iba jedna? Ktorá nás ničí ubíja… Láska je predsa svetlo rozpínavé Tak čo nás to potom zabíja? Je viac lások? Či iba jedna? Ktorá nás sľubom viaže Ktorá nám láme krídla a utne paže… Aby sme nedržali […]

Pokračovanie článku

Ak. ..

Ak ponúkam ti lásku… Ber! Alebo nechaj tak! Srdce nech rozhodne Či chce lietať slobodne ako vták Ak ponúkam ti lásku… Vypni racio i hlavu Iba načúvaj Akú ti vesmír pošle správu Ak ponúkam ti lásku… Nepýtaj sa …prečo? Ak dôvod hľadáš Vždy nájde sa niečo A láska…zahynie

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.