Založ si blog

Archív: september, 2014

Zmyselnosť a jej podstata

Premýšľať nad tým, čo toto slovo vlastne znamená ma dohnal príspevok tu na blogu a následná diskusia k nemu. Zrazu som si uvedomila ako málo a ako rôzne toto slovo ľudia chápu. S obsahom článku by som totiž bola vcelku súhlasila, až na pár myšlienok a slovných spojení, ktoré ma zarazili. Napr. výraz „kalný močiar zmyselnosti“ mi až naježil chlpy, pretože […]

Pokračovanie článku

My dvaja zamotaní v sieti. ..

Vášeň Neha Telom elektrina behá Chvenie Zrýchlený dych Už nie si mních Ja nie som mníška Som otvorená knižka Nasadíš okuliare Čítaš… Novú chuť v žití chytáš V úsmeve rozpúšťam rozpaky V extáze Lásky príznaky A zemeguľou tečú vlákna sily Zo žien rodia sa víly… Bohyne nového Slnka A Mesiac si na gitare tíško brnká…

Pokračovanie článku

Kým túžime, žijeme. ..

Všetci po niečom túžime. Všetci ale najviac zo všetkého túžime po láske. Túžime otvárať sa láske. Každé srdce, každá bytosť nechce nič iné, iba sa ponoriť do lásky. No väčšina z nás nechápe ako to urobiť. Nechápe, že túžba je to, čo nás ženie vpred. Že je motorom, ktorý nás každé ráno dvíha z postelí v ústrety láske. Pretože ak prestaneme túžiť, […]

Pokračovanie článku

Vdychujem ťa. . . si vo mne, ja v tebe.

Tak sme sa láska vrátili Sami k sebe Cestami dlhých prázdnych rokov Ty ku mne Ja k tebe Srdcia sa zachveli Čo ožíva to bolí Pýtaš sa: Kde bola si? Kde sme boli? Mne narástli krídla Tebe… Zjemnel hlas Svet zružovel A tebe sa zachcelo k nohám mi ruže klásť Čas a priestor stratili význam Cítim ťa Vášeň a extáza je to čo opäť poznám Tma […]

Pokračovanie článku

Len tak môžeš ma skutočne milovať. . .

Tak ako vánok hýbe lístím stromov Tak vchádzaj do môjho srdca ako domov… Tak ako dážď vsiaka do hliny Tak uč sa vsiakať do mňa Uč sa byť iný… Otváraj sa Ži v mojom dychu Tak ako ja otváram sa tebe Neha a vášeň žijú v mojom tichu Do každej bunky mi tvoj dotyk vkročí Tak nestrácaj kontakt cez moje oči V očiach je brána otvorená dokorán Cez ňu môžeš […]

Pokračovanie článku

Regulus vstupuje do znamenia Panny

Dnes otvára sa nová brána Tma ustupuje viac a viac Bohyňa vstáva do nového rána Svetlo sa šíri, padá na Mesiac V záhradách vykvitli biele ľalie Ich čistota bodá zrak Lev ustupuje, stíchli jeho árie Panna sa chystá na zázrak V Egypte oči Sfingy ožívajú Nik nevie, čo má sa stať Ľudia si myslia, že život v rukách majú Kým vesmír im chce ilúzie brať […]

Pokračovanie článku

Sme naozaj z tak rozdielnych svetov?

Všetci hľadáme to isté. Ak si to všetci pripustíme a nechceme byť za každú cenu iný. Pretože navonok žijeme každý vo svojom vlastnom svete, ktorý sme si vytvorili. No vo vnútri sme všetci jedno. Sme láska. Sme Boh. Iba sme na to dávno zabudli. Padli sme do duality a začali boj. Boj dobra proti zlu. Boj za svoju pravdu. Boj za svoje práva. Boj za mier. Boj za čistý […]

Pokračovanie článku

Tajomstvá skryté v nás. ..

Cvrčky si spustili serenádu Teplo sa opäť vracia Po daždi tráva rastie Po búrke smútok sa stráca Hýbeme Zemou Pretíňame nebo Túžime žiť Ty so mnou Ja s tebou… Svetielko v hrudi otvára bránu Dva hady krútia sa hore k ránu Tušíme tajomstvá čo nám boli skryté Duše už nebudú nikdy viac bité Tak ako dolu tak aj hore V jednoduchých […]

Pokračovanie článku

Prísaha lásky. . .

Plníš mi srdce A láska ním preteká Ako voda v rieke A čas nám beží Uteká… Ako keď spustí sa náhle dážď a hladina sa dvíha Ako keď city pretečú a v snách s tebou si líham… Vtedy beriem tvoju tvár do dlaní A nič a nikto mi v tom nebráni Vnáram sa až na dno zázraku Ukazujem vášeň storakú… Pobrnkám na struny v tvojej duši Ani tlkot srdca tú […]

Pokračovanie článku

Možno raz ti dám. . .

Možno raz ti dám… Keď stretneme sa na potulkách svetom Ozdobím tvoj batoh voňavým horským kvetom Možno raz ti dám… Privoňať k tej vôni Pohladiť očami zákutia v lesnej tôni Možno raz ti dám… A už nikdy nebudeš chcieť inú Rozprávky lások čo časom plynú Možno raz ti dám Keď pery sa stretnú V úsmeve bielych rán keď lúče Slnka […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.