Založ si blog

Archív: jún, 2014

Keď hormóny majú búrku. ..

Asi mám vážení jarné kŕče až mi z toho navreli za ušami hrče Motýle v bruchu svetielko v hrudi Bohyňa potvorka sa vo mne budí Tak namiesto gatí natiahnem si sukňu vycapím sa na Facebook nech sa na mňa kuknú… Alebo zájdem na Pokec a povesím cudnosť na klinec Len nech sa mi z tej teploty neprehrejú závity Nech prerodí sa chutná chuť na nežnú […]

Pokračovanie článku

A už mi zase chýbaš. ..

Chýbaš mi, láska… Koryto vysychá, praská… V duši tvorí sa vráska Zišla by sa maska alebo cez myšlienky lepiaca páska Tak odznova láska Odvíja sa páska… spadla stará maska… Vyhladila sa vráska Ostalo ticho… Iba mobil praská Iba mi chýbaš, láska…

Pokračovanie článku

Dávny milenec píše svojej láske. ..

Dokonalosť Vždy, keď ti niečo darujem vždy bude to v páre stále… Nič, čo je samé nikdy nie je dokonalé Jednota je o tom, o inom jak v čínskom znaku jang s jinom Jak Zem, čo s nebom krútia sa v kruhu Jak Slnko, čo iba s dažďom vytvorí si dúhu Jak rieka, čo láska svoje brehy jak matka, č s dieťaťom tvorí symbol nehy Dokonalosť je zázrak je to tak Tak ako […]

Pokračovanie článku

Čo je to láska?

Je iba jedna vec na svete po ktorej všetci túžia Jak smädný, čo prahne po vode všetci bez rozdielu sa ňou súžia Jeden chce veľkú, jeden aspoň malú nechápuc, že ona nemá rozmeru hľadajúc doma, v práci, na námestí nepoznajúc jej sídlo, tak veru A ona proste iba je ani veľká ani malá v srdci leží je prameň zázrakov, čo nikdy nevysychá odo veku vekov […]

Pokračovanie článku

Načo sú nám mená?

Si môj dvojplameň? Si rieka či breh? Si oheň čo čistí či biely sneh? Si včela a či kvet? Si všetko? Alebo to, čoho už niet? Pýtam sa a hľadám odpoveď A z duše iba tichý hlások so smiechom mi vraví: Načo chceš mená? Stačí že ťa to baví… Pomenovaním vecí mení sa svet Len to, čo je bez mena len to naozaj niečo znamená…

Pokračovanie článku

Zo spomienok na Ježiša

JA SOM TÁ CESTA, PRAVDA AJ ŽIVOT… Znejú mi v duši slová Ježiša Slová, čo stratené sú ako perly v mori a svetlo vedomia sa ich loviť pokúša Zdá sa to tak dávno keď chodil medzi nami Nik nevidel čo nosí v hrudi nik netušil odkiaľ tá láska z neho prúdi Tak zázraky museli prísť aby nezabudli ľudia o čom tá doba bola aby nastal čas keď duše sa budia Aby dodnes […]

Pokračovanie článku

Životy dvoch svetov

Dva svety stretli sa na jednom mieste Každý chcel inak žiť No osud chcel že tu a teraz musia spolu byť A tak sa vzduchom stále nesie napätie rôznych strún Láska sa strachom chveje vyčítať dá sa z rún Symboly dávnych stretnutí Kto je čo dlžný komu? Kto má zostať a kto má ísť z domu? Cesty sa križujú dokola Nevieme prečo a s kým… No […]

Pokračovanie článku

Rozhovor jemnohmotných svetov s Bohom

Hľa Bože! Čože to zoslal si sem za tvora? Čo správa sa, jak besná potvora Čo ničí potoky, rieky, stromy… Čo na lúkach kvetov stavia vysokánske domy Hľa Bože! Čože to zoslal si sem za zviera? Z ktorého všetkým bytostiam sa žalúdok zviera Z ktorého dýcha smútok a smrť na všetko živé Z ktorého lesom ozývajú sa zvuky divé Ach, deti moje […]

Pokračovanie článku

Slová mudrca ( o vlastnení a slobode)

(pre všetky ženy, čo majú pocit, že ich muži chceli vždy len vlastniť a ktoré si myslia, že o slobodu treba bojovať…) …………………………. Počúvaj slová mudrca a prebuď zas Cisárovnu v sebe Nič nie je tak jak sa zdá obrovská sila je v tebe Kamene budú pieskom lístie zhnije… Telo bude prach Iba duša ostáva tak […]

Pokračovanie článku

Púšťanie lások. ..

Hľadať Nájsť A pustiť Musím si do hlavy hustiť Hľadať Nájsť A držať Môže ma od cesty zdržať Zatieniť výhľad do všetkých strán Postrácať kľúče od vnútorných brán Tak púšťam ťa láska Viem… že sa vrátiš Viem… že keď sama v sebe sa stratíš Budeš chcieť držať ma …za ruku

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.